Thursday, January 1, 2009

GEORGIANS NYE GATHERING..




27/12/2008




Hari ni kitorang, da GEORGIANS setelah sekian lamenye x berjumpe


telah membuat reunion yg tersangat lah seronok..


yelah.. dulu, time skolah, ngan dorang ni lah yg paling kamceng, ngan dorang ni laa same2 buat bising, ngan dorang ni laa same2 kene marah (mase buat pemontengan beramai2!!), ngan dorang ni laa fly pegi nyorok kat tempat cikgu yg sporting sembang2 xnk masuk kelas, ngan dorang ni laa jgk kitorang di label kelas paling bising dan dgn dorang ni jugak laa kitorang same2 jd kebanggaan skolah sbb senakal2, sebising2 pon tetap DA BEST!! huhuhuhu... byg kan, ada cikgu BM kitorang dulu, siap suggest kitorang ni ddk 1 taman nnt spy senang nk bersembang mase sidai kain.. hehe..




sbb tu laa bile skali skala berjumpe, sume kenangan tu terimbau kembali.. masing2 sekarang pon dah ada hal masing2.. dgn tmpat blaja lain2.. dgn cuti x same.. ramai gak kali ni yg ade.. mane yg kat oversea tu je yg xde.. sian dorang mkn hati je tgk gmbar2 kitorang!!! hehehe... xpe2.. reunion cmni sentese ade punye.. kalo x da ape hal, mgu dpn, nk g genting plak bebudak ni!!


tp, cm mene pon, aku telah meluka kan hati seseorang.. luka kan hati muhaimin.. sbb, sepanjang jumpe ngan bdk2 ni, aku balas msg dia lambat2..

sori syg.. sy bkn lupe awk.. tp, bile jmpe dorang ni.. x henti2 bersembang, tergelak.. xda ape pon nk jeles k.. kitorang mmg kamceng cm adk bradik..

muhaimin sgt3 terase smpai dia tanye sape dia pada aku.. hmmmmm..

ayat yg paling aku x suke dgr.. tapi, aku tahu aku salah..


saya mintak maaf syg..



3 comments:

Unknown said...

saya sayang awak sangat3..

deadgorgeouszaza said...

"anda telah di tag - sila layari blog farynna untuk mendapatkan award anda".

Azwin Yusof said...

aikk..asal ade gamba aku dlm tu??
mcm aku??
adekah itu aku??
isk2..
konpius2!!!

Post a Comment