Wednesday, November 19, 2008

RESULT!!


X sabar2 plak nk tgu result kuar.. malas nk suspen lame2.. hehe..

cepat la 18 dec... nk tgk mrkah final projek je sebenarnye.. projek yg

ada mcm2 dugaan tu.. ape laa agak nye supervisor aku bg...

hari tu, ada mintak referrence letter kat supervisor aku tu tau..

dia puji mcm2..kate aku sgt komited buat keje laa.. rajin laa..

among the best student kat faculty kimia tu laa...siap kate, as supervisor dia sgt3 berbangga laa apelaa.. TERHARU.. trus jd confuse..

dulu masa aku jd anak buah dia, bkn main lg dia hentam aku ngan mcm2..

tu salah, ni x kena.. smpai aku pnh benci dia 1 mase dulu.. huhuhu.. kakak2 aku, min, ja, awin, n intan laa yg jd pendengar setia bile aku membebel meluahkan prasaan tiap kali balik jmpe supervisor aku tu.. hihihi.. bile dia fax kan sekeping kertas 'referrence letter' tu...

SEGALA-GALANYE BERUBAH...

terus terdetik kat hati aku ni..
'sayang rupenye dia ni kat aku..'

Dulu, supervisor org lain best je, blanje makan pas complete final report n presentation.. supervisor aku, xda ajak pon.. tp, supervisor yg baik g blanje makan tu, bile anak buah dia minta tolong buat referrence letter, dia soh mintak tolong org lain.. supervisor aku ni yg aku bengang2 dulu jugak yg tersenyum lebar bile aku mintak tolong!!!


'It is a pleasure for me to do this as I believe she is a potential student who deserves some recognition for her abilities'

THANX FOR EVERYTHING...

CIK NORZALILA MOHD NIZA...

0 comments:

Post a Comment