Friday, November 14, 2008

BUDAK-BUDAK KECIK..

Hurm.. bile dah cuti bese laa... xde ape nk buat kat rumah.. keje nye asek pg rumah kaklong tgk bdk2 4 org tu..kalo x pegi rumah kaklong pon, g rumah adik, tgk baby hadif yg semakin kuat lari!! hehe.. lari dgn walker dia laa.. laju giler.. walopon mcm2 perangai yg menggeram kan, tp leh isi mase lapang.. hehe.. geram, tp, sronok jugak la tgk perangai pelik2 yg x tercapai akal nk pk..

Hmmm, hari ni bgn agak lambat.. kol 12.30 TENGAHARI.. tu pon sbb x sanggup nak dgr papa bising.. papa bukan tahu mlm tadi aku tido kol 5.. buat ape?? msg laa ape lagi.. hehe.. dh mkn, mnd sume pg laa rumah kaklong...abg tapa ngan kak marina pon ada kat sane.. ada marissa skali..

Hari ni yg kelakarnye.. kesah amir dgn si marissa tu.. hari tu kaklong ada buat kek tau.. tah bile tah.. dah seminggu kot.. pastu ada laa coklat yg utk topping kek tu belebih kat dlm periuk.. periuk tu ats meja mkn.. dari aku dtg hari isnin hari tu lagi ,menda tu atas meja tu! heheh.. bese laa kaklong kan.. x sempat nk kemas laa tu..anak ramai..

Pastu hari ni marissa dtg, dia nmpak laa pulak periuk yg berisi coklat tu.. dia beria2 nk makan menda tu.. kaklong x bagi sbb dh lame kn.. takot dh rosak ke ape ke.. yg si marissa tu plak bese laa.. kalo dh nk sumthing tu, takda sape bole halang.. degil budak ni.. prangai lebe kurang acu dia.. huhu.. malas nk dgr marissa merengek2, bg tapa cek laa coklat tu, ade tanda2 rosak x.. cek punye cek.. nmpak memberansangkan.. nmpak ok.. bg je laa dia mkn.. dia pon ape lagi.. mkn mcm org x penah mkn coklat.. amir pon join sekaki mkn smpai na atikas meja teros!! hey... budak kecik.. budak kecik.. dorang makan smpai licin plak tu.. ish3..

sedeh mak bapak dorng tgk dorng mkn mcm ni.. mcm x penah bg mkn coklat!! huhu..

Ni aksi2 yg sempat dirakam..hehehe..

video


ni pulak azif yg x kesah ape2 jadi.. lantak la nak mkn coklat ke ape ke.. dia ni mmg cmni.. x kesah ape org lain buat..

ni pulak hadif yg kuat lari..

Tu je cite utk hari ni.. :-D

1 comments:

Mohd. Muhaimin Radzuan said...

hehe.. comey nyer perangai budak2 ni.. acunye pon camtu jugakkan..

Post a Comment